הצהרת נגישות

אנו נוקטים את מירב המאמצים ומשקיעים משאבים רבים לאספקת שירות באופן שוויוני, מכובד, נגיש, נוח, איכותי ובטיחותי לכלל לקוחותינו.
אנו רואים בלקוחותינו עם מוגבלות לקוחות שווי זכויות, הזכאים ליהנות מנגישות מלאה לשירותים המסופקים על ידינו. לפיכך, אנו פועלים לקידום נושא הנגישות, בהתאם לדרישות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות, התשנ"ח-1998 והתקנות שהותקנו מכוחו.

נגישות אתר האינטרנט
אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ואנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות שימוש באתר והנאה ככל הגולשים.
האתר נבנה בהתאם לתקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג-2013 ולתקן הישראלי 5568 לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך ההנחיות שנערך ע"י הארגון הבינלאומי WCAG 2.0.

תוכן האתר כתוב בשפה פשוטה וברורה, ובאופן ברור ומסודר.
הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן כרום.
האתר מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלולרי.
האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו-Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.

אפשרויות הנגישות הקיימות בתפריט באתר כוללות, בין היתר:

  1. בחירת גודל טקסט – שינוי גודל הגופן באתר על ידי שימוש במקש Ctrl וגלגלת העכבר.
  2. בחירת גופן קריא יותר – מאפשר המרת גופן ל-font Clear.
  3. בחירת ניגודיות – מאפשר שינוי הניגודיות.
  4. הדגשת קישורים – מאפשר איתור קישורים באתר על ידי הדגשת הקישור באמצעות קו תחתון.
  5. חסימת אנימציה – תוסף הנגישות באתר מאפשר חסימת אנימציה.
  6. איפוס כל ההתאמות – מחזיר את האתר להגדרות ברירת המחדל.
  7. הדגשת כותרות.
  8. הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות.
  9. האתר מותאם לגולשים המשתמשים בתוכנת הקראת מסך – לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, מומלץ לעשות שימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר. התוכנה כפופה למגבלות ולתנאי השימוש של היצרן.
    אחריות השימוש והיישום באתר חלה על בעלי האתר ו/או מי מטעמו, לרבות התוכן המוצג באתר בכפוף למגבלות ולתנאי השימוש בתוכנה, המפורט באתר האינטרנט שלנו.

יצירת קשר
ככל שנתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו ואנו נעשה כל מאמץ למצוא פתרון מתאים ולטפל בבעיה בהקדם ככל הניתן. קיימים מספר אמצעים ליצירת קשר:

על מנת שנוכל לטפל בבעיה בדרך הטובה ביותר, מומלץ לצרף פרטים מלאים ככל הניתן, לרבות: תיאור הבעיה, מהי הפעולה שניסיתם לבצע, באיזה עמוד אינטרנט גלשתם, סוג וגרסה של הדפדפן, מערכת הפעלה, סוג הטכנולוגיה המסייעת (ככל שנעשה שימוש).

עודכן לאחרונה ביום 21/11/2024.

תנאי החזרות

יש לך שאלה ?

מדיניות החזרת מוצרים וביטול עסקה

ברוכים הבאים לדף המידע על החזרת מוצרים וביטול עסקאות. אנו ב-"רהיטי אילור" פועלים בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981, ומתחייבים לספק שירות הוגן ואיכותי ללקוחותינו.


מדיניות ביטול עסקה

  1. זכות ביטול עסקה

    • ניתן לבטל עסקה שבוצעה באתר תוך 14 ימים ממועד ביצוע העסקה או מיום קבלת אישור הרכישה (המאוחר מביניהם).
    • משתמש שהוא בעל מוגבלות, עולה חדש או אזרח ותיק (מעל גיל 65) רשאי לבטל את העסקה תוך 4 חודשים, בכפוף להוכחת זכאות והתקשרות טלפונית בעת העסקה.
  2. מוצרים שלא ניתן לבטל את רכישתם

    • לא ניתן לבטל מוצרים בהתאמה אישית.
    • ארון שניתן לביטול ארון הזזה במידות 160/240 צבע לבן בלבד .שלא בוצע שימוש בארון
      **כול המוצרים באתר הם מוצרים ומידות שמיוצרות במיוחד ללקוח** כלומר לא ניתן לביטול רק ארון הזזה בצבע לבן במידות 160/240.
  3. הודעת ביטול

    • את הבקשה לביטול יש להגיש באחת מהדרכים הבאות:
    • בהודעה יש לציין: שם הלקוח, מספר זהות וסיבת הביטול.
  4. דמי ביטול

    • ביטול עסקה שלא עקב פגם במוצר או אי-התאמה יחויב בדמי ביטול בשיעור 5% או 100 ₪ (הנמוך מביניהם).
    • במקרה שהמוצר סופק, יחויב הלקוח בעלות המשלוח וההרכבה בהתאם לתנאים שסוכמו במעמד ההזמנה.

מדיניות החזרת מוצרים

  1. תנאי החזרת מוצרים

    • המוצר יוחזר כשהוא באריזתו המקורית, תקין, וללא סימני שימוש.
    • יש להחזיר את המוצר לכתובת בית העסק או לתאם איסוף עם שירות הלקוחות.
  2. עלות ההחזרה

    • החזרת המוצר באמצעות חברת ההובלה כרוכה בעלות של 250 ₪ למוצר, אשר תשולם על ידי הלקוח.
  3. פריטים לא מתאימים או פגומים

    • במקרים של פגם במוצר או אי-התאמה להזמנה, ניתן להחזיר את המוצר תוך 14 ימים ממועד קבלתו.
    • במקרה של פגם, לא יחויב הלקוח בדמי ביטול או בעלויות משלוח.

מדיניות מיוחדת למזרנים

  • ניתן להחזיר או להחליף מזרן תוך 30 ימים ממועד קבלתו, בתנאי שהוא מוחזר שלם, נקי וללא פגמים.
  • עלות החזרת מזרן והחלפתו: 250 ₪.
  • ניתן לבחור מזרן חלופי ממגוון המזרנים שבמלאי. במקרה של בחירת מזרן זול יותר, תינתן יתרת זכות למימוש בחנות.

הליך ההחזרה

  1. פנייה לשירות הלקוחות בטלפון: 050-9452888 או במייל: ilor202089@gmail.com.
  2. תיאום איסוף המוצר או הובלתו לכתובת בית העסק.
  3. לאחר החזרת המוצר ואישורו, יוחזר הסכום ששולם באמצעי התשלום המקורי תוך 14 ימי עסקים.

לפרטים נוספים

אם יש לכם שאלות נוספות בנוגע לביטול עסקאות או החזרת מוצרים, אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר בכתובת ilor202089@gmail.com או בטלפון 050-9452888.
צוות שירות הלקוחות ישמח לעמוד לרשותכם!